söndag 9 februari 2014

Carrosell hell

Carrosell hell 
Namn: Carolina Holmkvist
Derbynamn: Carrosell hell
Ålder: 24
Sysselsättning: Barnskötare på en förskola
Civilstånd: Singel
Familj: Föräldrar och ett syskon


Roller derbyn:
Jag har spelat roller derby sen:
Sen jag gick på en prova-på-träning i slutet på November 2012.

Jag började med roller derby för att:
Hade som många andra sett filmen "whip it" och tyckte att det såg spännande ut. Blev sen jättepepp då jag såg att de hade startat ett lag i Skellefteå.

Det roligaste med roller derby är:
Att ingå i ett lag och ett roligt sätt att träna.

Bästa roller derby minnet:
Måste kopiera Jennies svar... bortsett från att mitt lag vann. ;-)

Personligt:
Tre ord som beskriver min personlighet:
Lugn, ordningsam och godhjärtad.

Intressen:
HOCKEY! (Självklart Saik) film och att baka.

Hemlig talang:
Duktig på att komma ihåg filmcitat.

Kroppsdel som jag har mest nytta av:
Huvudet.

Superkraft jag skulle vilja ha:
Att jag kan vara osynlig då jag vill.

Antingen eller:

Morgonpigg eller kvällspigg
Kvällspigg
Bok eller film
Film
Nytt eller begagnat
Nytt
Blocka eller jamma
Blocka
Kött eller vegetariskt
Kött











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar